Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 09:30:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
korraldamise ja pidamise load alljärgnevate üritusete läbiviimiseks:

1.

	Viru-Nigula valla spordikeskusele (registrikood 75005972) ürituse
„34. Kunda linna jooks“ korraldamiseks 25.05.2025 kell 11.00 kuni 16.00
aadressil Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Kunda linn ja Ojaküla.
Parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid. Toitlustamist ja alkoholi
pakkumist ei toimu. Eeldatavalt osaleb üritusel 250 inimest. Vastutav isik
on Viru-Nigula valla spordikeskuse vanem administraator/tegevuste
korraldaja Erli Väli. (tel. +372 5199 3797);
2.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581)
ürituse „Kevadine Nigula laat“ korraldamiseks 17.05.2025 kell 10.00 kuni
13.00 aadressil Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Viru-Nigula alevik, Kunda
tee 8 ja Kirikaia tänav. Parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid.
Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu. Eeldatavalt osaleb üritusel
150 inimest. Vastutav isik on Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor
Kristi Onkel (tel. +372 5424 0616);
3.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581)
ürituse „Suveõhtu terrassikontsert Kunda rannas“ (esineb Anne Veski)
korraldamiseks 12.06.2025 kell 19.00 kuni 20.30 aadressil Lääne-Virumaa,
Viru-Nigula vald, Kunda linn, Looduse (Kunda rand). Parkimiseks
kasutatakse aadressidel Looduse ja Sadama tn 7//8 asuvaid parklaid.
Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu. Eeldatavalt osaleb üritusel
300 inimest. Vastutav isik on Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor
Kristi Onkel (tel. +372 5424 0616);
4.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581)
ürituse „Folklooripidu: VIRU PILLAR – VIRU-NIGULA KODUKANDI LOOD“
korraldamiseks 22.05.2025 kell 10.00 kuni 13.00 aadressil Lääne-Virumaa,
Viru-Nigula vald, Kunda linn, Looduse (Kunda rand). Ürituse eesmärgiks on
pärimuskultuuri tutvustamine eelkooliealistele lastele. Ranna tee
suletakse liikluseks ajavahemikul 22.05.2025 kell 09.30 kuni 13.00, kuid
tagatakse operatiivsõidukite läbipääs. Parkimiseks kasutatakse Looduse
kinnistul asuvat parklat. Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu.
Eeldatavalt osaleb üritusel 250 inimest. Vastutav isik on Viru-Nigula
valla kultuurikeskuse direktor Kristi Onkel (tel. +372 5424 0616);
5.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581)
ürituse „ASERI PÄEV“ korraldamiseks 31.05.2025 kell 06.00 kuni 17.30
aadressil Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Aseri alevik, Kesktänav 22.
Ürituse raames korraldatakse Aseri suvemängud ja väike kontsert.
Parkimiseks kasutatakse avalikke parklaid. Toitlustab Rannu Kohvik T.S OÜ
(registrikood 12362228), alkoholi pakkumist ei toimu. Eeldatavalt osaleb
üritusel 300 inimest. Vastutav isik on Viru-Nigula valla kultuurikeskuse
direktor Kristi Onkel (tel. +372 5424 0616).

6.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.